قوانین و مقررات گروه تخصصی حقوقی داوری آذرداد

 

بهره برداری و استفاده کاربر از کلیه خدمات سامانه و سایت آذرداد، مشروط به قبول و رعایت کلیه قوانین و ضوابط و شرایط آن، بشرح ذیل می باشد.

کاربر با ورود به سایت آذرداد، بدون هیچ‌گونه محدودیت و شرطی، قرارداد را پذیرفته و در صورت عدم موافقت با آن، لازم است فورا استفاده از این سایت را متوقف و از آن خارج گردد.

ورود کاربران به سایت آذرداد به‌ منظور استفاده از خدمات حقوقی ارائه شده توسط گروه تخصصی حقوقی داوری آذرداد، به معنای آگاه بودن و در حکم امضاء و پذیرفتن قرارداد و همچنین سیاست‌های حفظ حریم شخصی سایت آذرداد می باشد.

 

سایت آذرداد

سایت آذرداد بعنوان دفتر وکالت مجازی جمع کثیری از وکلای خبره و متخصص دادگستری می باشد که تحت نظر و همکاری مستقیم وکلای پایه یک دادگستری مدیریت و اداره می گردد که بمنظور سهولت ارائه خدمات تخصصی حقوقی طراحی شده است.

سامانه یا پلتفرم

به نرم افزار یا سخت افزاری که جهت تامین و براورده سازی نیاز کاربر در یک موضوع خاص طراحی و پیاده سازی شده باشد سامانه می گویند. در دنیای IT سامانه به معنای یک فضا که اجازه اجرای دیگر اجزا در یک چهارچوب مشخص را می دهد.

کاربر عادی

هر شخصی حقیقی یا حقوقی که به سایت آذرداد وارد شده و از خدمات موجود بهره می برد.

کاربر وکیل یا متخصص

کلیه وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت، حقوقدانان، کارشناسان دادگستری، قاضی بازنشسته، کارشناسان و مدیران حقوقی ادارات کاربر وکیل یا متخصص اطلاق می شود.

شما، یا ضمیر مالکیت”تان”

شامل کسانی (هر کاربر) که وارد سایت آذرداد  یا وارد حساب کاربری می‌شوند و یکی از خدمات حقوقی را استفاده یا درخواست می‌کنند).

حساب، حساب کاربری، پنل کاربری

پنل کاربری شما، درگاه شخصی شما است که از طریق یک نام کاربری (شماره تلفن همراه) و رمز عبور به آن دسترسی پیدا می‌کنید، و از طریق آن به خدمات حقوقی مورد درخواست (برای کاربر عادی) یا ارائه خدمات حقوقی (برای کاربر وکیل و متخصص) دسترسی خواهید داشت.

دسترسی

به معنای اتصال و ورود به حساب کاربری و بهره مندی از خدمات حقوقی برای کاربران عادی و ارائه خدمات حقوقی برای کاربران وکیل و متخصص می باشد.

ساعت کاری و روزکاری

بخش ارائه ی خدمات سایت آذرداد به صورت شبانه روزی در دسترس کاربران قراردارد و ثبت انواع درخواست های کاربران در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است و مدت پاسخگویی به درخواست ها بنابر اولویت تا 24 ساعت می باشد. ساعت کاری بخش مرکز تماس پشتیبانی شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی16:00 می باشد.

مشاوره حقوقی

ارتباط بین کاربر وکیل و متخصص و کاربر عادی پیرامون موضوع انتخاب شده در مشاوره و طرح موضوع و دریافت نظریه وکیل، ارائه راهکار قانونی و رفع ابهامات کاربر عادی در موضوع مورد مشاوره حقوقی است. این مشاوره حقوقی می تواند به صورت تلفنی و حضوری و یا متنی به صورت آنلاین با کاربر وکیل و متخصص انجام پذیرد.

هزینه مشاوره و خدمات

مبلغ تعیینی و اعلام شده در بخش های مختلف سایت، قابل پرداخت توسط کاربر برای دریافت خدمات می باشد.

در خصوص خدماتی که علی الحساب لحاظ گردیده، مبلغ نهایی بعد از اعلام به متقاضی ملاک محاسبه خواهد بود.

حق الوکاله

هزینه های مربوط به وکالت شامل حق الوکاله توافقی یا تعرفه ای و هزینه سفر و سایر هزینه هایی می شود که وکیل در جهت انجام وظایف وکالتی خود متحمل می شود.

شرایط، الزامات و تعهدات یا توافقنامه

به معنی قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و تعهدات، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، شیوه نامه‌ها و مقرراتی می‌شود که در سایت آذرداد وجود داشته و یا متعاقبا اصلاح و یا ابلاغ و اعلام می گردد. توجه داشته باشید شرایط، الزامات و تعهدات عضویت در سایت آذرداد در بازه های زمانی امکان تغییر دارد و شرح آن همیشه در دسترس کاربران قرار خواهد بود.

قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران

کلیه قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه ها و مصوبات مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

عامل پرداخت

موسسه مالی، بانک یا درگاه پرداختی که از آن برای پرداخت بهای ارائه خدمات درخواست شده استفاده می‌شود.

روش های پرداخت

روش های پرداخت شامل واریز یا انتقال وجه و یا پرداخت از طریق درگاه بانکی می باشد.

پشتیبانی

کلیه پشتیبانی‌ها اعم از مالی – سفارشات – فنی و دیگر موارد صرفا از طریق قسمت پشتیبانی سایت آذرداد در ساعات کاری و ایام غیر تعطیل انجام خواهد شد. ملاک گفتگو و پشتیبانی سیستم پشتیبانی آذرداد می‌باشد.

تفسیر

هرگونه ابهام در تعبیر و تفسیر در شرایط و تعهدات اعلامی جهت استفاده و فعالیت در سایت آذرداد، توسط موسسین و مدیران این سایت بیان و مشخص می شود، کلماتی مثل «شامل»، «ازجمله»، «همچون»، «مثل» و «از قبیل» به‌هیچ‌وجه محدودکننده نیستند و وقتی جایی از صلاحدید خودمان صحبت می‌کنیم، منظور صرفاً صلاحدید مدیران و متصدیان ذیصلاح در سایت آذرداد است.

قوانین حاکم

سایت یا سامانه آذرداد تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

محتوا

کلیه مطالب اعم از تصویری، نوشتاری و صوتی موجود در سایت است که شامل و نه محدود به اطلاعات، داده‌ها، گرافیک، نرم‌افزار، آیکون دکمه، علائم تجاری، خدمات‌های الکترونیکی، تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری است درصورتی‌که محتوا توسط آذرداد بارگذاری شود، محتوای آذرداد و اگر توسط کاربر بارگذاری شود، محتوای کاربران نامیده می‌شود.

محتوای حقوقی

کلیه اسناد حقوقی و قراردادهای موجود در سایت است، مالکیت محتوای حقوقی متعلق به آذرداد است و در صورت خرید محتوا توسط کاربران صرفاً مجوز استفاده از محتوای حقوقی داده می‌شود نه مالکیت محتوای حقوقی.

خدمات آذرداد

آذرداد سامانه ای پیشرو در ارائه خدمات حقوقی آنلاین و حضوری می باشد. که اعم از مشاوره آنلاین و تلفنی و حضوری، بررسی و تنظیم اوراق قضایی، معرفی و انتخاب وکیل، خدمات داوری، تنظیم قرارداد، همراهی در جلسات و غیره می باشد.

توجه: با توجه به قائم به شخص بودن انجام موضوع وکالت و تعهد و تخصص متفاوت وکلا، و همچنین سیر مراحل متفاوت هر پرونده و عدم دسترسی مدیران آذرداد به پرونده قضایی و عدم علم به مذاکرات شفاهی و کتبی فی مابین طرفین دعاوی، هیچ تعهدی بابت تعهدات حرفه ای وکیل مربوطه برعهده سایت آذرداد نمی باشد و مسئولیت کامل بر عهده شخص وکیل مربوطه می باشد.




تعهدات و مسئولیت کاربران

با توجه به قرارداد (این قرارداد) میان آذرداد و کاربر، آذرداد حق استفاده غیر انحصاری، قابل‌فسخ و غیرقابل‌انتقال از سایت آذرداد را به کاربر اعطاء می‌کند. کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه آذرداد به‌استثنای اطلاعات شخصی کاربر، در مالکیت انحصاری سایت آذرداد و اشخاصی است که سایت آذرداد به آن‌ها مجوز بهره‌برداری از سامانه را اعطاء کرده است.

⦁ کاربران می‌پذیرند که آذرداد یک سامانه اینترنتی برای ایجاد ارتباط بین وکلا و متخصصین و مراجعانی است که نیاز به دریافت خدمات حقوقی دارند.

⦁ کاربران می پدیرند آذرداد صرفا یک سامانه مدیریت خدمات است و هیچ تعهدی نسبت به خدمات طرفین خارج از بستر سامانه ندارد.

⦁ کاربران اعم از کاربر عادی و بالاخص کاربر وکیل و متخصص حق ارائه و دریافت خدمات حقوقی بدون هماهنگی و بدون ثبت در سامانه آذرداد را ندارند، به این معنا که کاربر عادی خود تمام مسئولیت دریافت هر گونه خدماتی حقوقی بالاخص اعطای وکالت و تنظیم قرارداد وکالت با وکلا خارج از سامانه آذرداد را خواهد داشت و در صورتی که سامانه آذرداد مطلع گردد، می تواند حساب کاربری هریک از کاربران وکیل و متخصص و عادی را بدون اطلاع قبلی غیرفعال نماید.

⦁ کاربران متعهد می شوند در صورت هر نوع نارضایتی در خدمات ارائه شده در سامانه آذرداد، موضوع را از طریق مرکز پشتیبانی آذرداد پیگیری کرده و نمی تواند شخصا هیچگونه اقدامی انجام دهد.

⦁ کاربران می پذیرند در صورتی که به سایت ثالث متصل شوند، فعالیت آنها ممکن است علاوه بر ضوابط آذرداد مشمول شرایط و قوانین سایت ثالث نیز گردد.

⦁ کاربر عادی می‌پذیرد تنها زمانی نسبت به ثبت درخواست اقدام نماید که قصد واقعی استفاده از خدمات حقوقی را داشته باشد.

⦁ کاربران متعهد می گردند در هنگام درج دیدگاه رعایت موازین شرعی و قانونی و ادب و احترام را قائل باشند.

⦁ کاربر عادی می پذیرد هرگونه اطلاعات دارای جنبه سری، حیاتی یا شخصی که ممکن است مورد سوءاستفاده‌ سایرین قرار بگیرد را از اطلاعات ارسالی در درخواست های خود برای سامانه حذف کرده و سپس آن‌ها را ارسال کند. در صورت عدم رعایت این بند، مسئولیت سوءاستفاده از این اطلاعات توسط سایر کاربران بر عهده‌ی کاربر عادی خواهد بود.

⦁ کاربر عادی متعهد می گردد در شرح درخواست حقوقی خود، از بکار بردن اسامی افراد، شماره تماس، ایمیل، نام ارگان ها و شرکت ها، افراد سر شناس و این چنین جدا خودداری کند. بدین منظور کاربر عادی متعهد رعایت ادب و احترام و موازین قانونی را در شرح درخواست های خدمات حقوقی می باشد. و کاربران تماما خود مسئول محتوای درخواست مطروحه در سایت می باشد.

⦁ کاربران امکان درج پرسش حقوقی یا راهکار حقوقی در بخش دیدگاه ها را نخواهند داشت، زیرا صرفا بخش دیدگاه به منظور ارسال نظرات می باشد و به پرسش های مطرح شده در قسمت دیدگاه پاسخ داده نخواهد شد و همچنین پاسخ های ثبت شده در قسمت دیدگاه مورد تایید و انتشار قرار نخواهند گرفت. بنابراین کاربران موظف هستند دقت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

⦁ کاربران متعهد می گردند، از درج شماره تماس و ایمیل و کلیه راه های ارتباطی در متن درخواست و یا ارائه راهکار خود اجتناب کنند.

⦁ کاربران می پذیرند که باید به نحو دقیق، مطالب آموزشی و فایل های راهنمای مربوط به دریافت یا ارائه ی هر خدمت حقوقی را مطالعه نموده و بر اساس آن ها اقدام نماید.

⦁ آذرداد با استفاده از نظارت‌های خود و در صورت لزوم انجام نظرسنجی از کاربر عادی در پایان دریافت خدمت، تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب ارائه دهد.

⦁ چنانچه هر یک از کاربران در زمان استفاده از خدمات سایت آذرداد با مشکلی مواجه شوند، برابر شرایط فوق می‌توانند موضوع را از طریق بخش پشتیبانی سامانه آذرداد مطرح و بخش های مربوطه پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

⦁ کاربران اعم از عادی و وکیل می پذیرند در صورتی که در خصوص پایان اقدامات هر خدمت ارائه شده توسط کاربر وکیل در بستر سامانه، بین ایشان اختلافی حادث گردد، تصمیم آذرداد و تیم داوری حاضر در آذرداد فصل الخطاب خواهد بود و این تصمیم قطعی و لازم الاجرا است و هیچ اعتراضی از سوی طرفین مسموع نخواهد بود. و امکان هر گونه طرح دعوی در مجامع قانونی در این زمینه را از طرفین ساقط می کند.

⦁ مسئولیت های ذکر شده سامانه آذرداد در این سند فقط در فرضی است که کاربر عادی از طریق سایت یا اپلیکیشن آذرداد درخواست خدمت حقوقی ارسال کرده و کاربر وکیل و متخصص نیز این درخواست را پذیرفته است. لذا اگر کاربران خارج از آذرداد با یکدیگر بر انجام خدمت توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه سامانه آذرداد نخواهد بود. بنابراین هرگونه اختلاف در دریافت خدمات حقوقی از وکلا، غیر از بستر سایت آذرداد شامل هیچ گونه تعهد و پشتیبانی از سمت آذرداد نمی باشد.

⦁ سامانه آذرداد در هر زمانی که به نتیجه برسد که کاربر از این قوانین و شرایط و یا هر تعهدی، تخطی کرده‌ است، ممکن است دسترسی کاربر را به حساب کاربری را مسدود نموده و یا به صلاحدید خود محدود، معلق یا ملغی کند. البته آذرداد در به‌کارگیری این ضمانت اجرا و اتخاذ چنین تصمیمی، معقول و متعارف برخورد خواهد کرد.

⦁ کاربر عادی می پذیرد در صورت ثبت دیدگاه در مورد کاربر وکیل در خصوص خدمات حقوقی اخذ شده، سامانه می تواند متن نظر مذکور را به همراه نام ایشان به نمایش عموم بگذارد. لذا توصیه اکید می‌شود کاربر عادی متنی که تمایلی به انتشار عمومی آن ندارد و یا مواردی که ناقض قوانین هستند اظهار ننماید.

⦁ کاربر عادی یا مشتری می پذیرد پس از استفاده از خدمات سایت آذرداد، در صورت درخواست حذف پروفایل سوابق کاری و پرسش های مطرح شده حذف نخواهد شد.

⦁ کاربران می‌پذیرند هزینه خدمات حقوقی ارائه و اعلام شده از سوی سایت آذرداد، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمات حقوقی ارائه شده از جمله نوع خدمات حقوقی، زمان خدمات حقوقی، مدت زمان تخمینی جهت انجام خدمات حقوقی، مکان خدمات حقوقی و تغییرات اعلام شده در حین خدمات حقوقی یا عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی سایت بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید آذرداد تعیین گردیده است و آذرداد در تعیین حق الزحمه خارج از خدمات خود و سامانه دخالتی نداشته و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.

 

ورود / ثبت نام
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود

ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف(00:90)

سه × 2 =